کد خبر 1820814
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۴۰۵ - ۰۴:۱۵

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی جهان بین در پی اعتراف مرکز امنیت رژیم صهیونیستی به شکست در برابر استراتژی ویران‌کننده ایران نوشت:

وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد و خطرناک است؛ ایران در حال قوی‌تر شدن است!

یونی بن مناخیم، محقق ارشد مرکز امور خارجه و امنیت اسرائیل معتقد است:

در پی آنچه من آن را خیانت می‌نامم، وضعیت اسرائیل از نظر راهبردی بسیار بد است؛ خیانتی که ترامپ مرتکب شد و چرخش راهبردی او، بسیار خطرناک برای اسرائیل است!

به جهان عرب نگاه کنید؛ آن‌ها هم از ترس قدرت موشک‌های ایران، دیگر جنگ نمی‌خواهند!

اکنون درباره خروج ارتش اسرائیل از لبنان صحبت می‌شود و من از همین حالا صداهایی از حماس می‌شنوم که قرار است اسرائیل از نوار غزه هم خارج شود؛ به آنها وعده داده شده که مسیر تشکیل کشور فلسطینی هموار خواهد شد.




*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس